SZABLON OLD
Oprócz bardzo typowych i podstawowych usług jak: wdrożenie e-sklepu, platformy B2B, systemu PIM, stworzenie produktowego landing page, prowadzenie działań e-marketingowych... Staramy się rozwiązywać także nieco bardziej zawiłe kwestie...
Producenci najczęściej posiadają wiele kanałów dystrybucji informacji o swoim produkcie - www, katalog online, sklep B2C, platform B2B, itd. Z czasem okazuje się, iż każdy z projektów to osobna baza produktów, co utrudnia zapanowanie nad nimi i ich aktualizację. Do tego dochodzą często jeszcze źródła zewnętrzne (hurtownie, sklepy internetowe, itd.).
Rozwiązanie to dostarczenie wszystkim spójnych i na bieżąco aktualizowanych danych wyjściowych.
Producenci spotykają się z problemem wolnej reakcji pośredników na zmiany w ofercie producenta - nie ważne, czy dotyczą pozycji asortymentowych, specyfikacji technicznej produktu, czy "jedynie" grafiki opakowania. Nie jest to jednak złą wolą pośredników (e-sklepów czy hurtowni), wiąże się to najczęściej z brakiem chęci ponoszenia kosztów takich zmian.
Rozwiązaniem jest tu utworzenie (i realizacja) strategii i polityki współpracy na linii producent - pośrednicy online.
Prowadzenie działań e-marketingowych przez producentów posiadających sklep internetowy to oczywista podstawa. Skuteczne działania marketingowe można jednak prowadzić nie posiadając e-sklepu.
Mogą to być np. akcje promocyjne prowadzone we współpracy ze sklepami internetowymi. Z drugiej strony, mogą to być działania marketingowe nastawione na pozyskanie nowych partnerów B2B lub pozyskanie nowych sklepów internetowych do współpracy.
Producenci prowadzący sprzedaż bezpośrednio do klientów końcowych często zastanawiają się, czy i w jaki sposób mogliby poszerzyć dostępność swojej oferty online. Oczywisty wybór to pośrednicy (sklepy internetowe), ale strategia cenowa to nie wszystko.
Są inne elementy, na które warto zwrócić uwagę, jak: wartościowy content, dogodna forma pozyskiwania i aktualizowania oferty, stanów magazynowych, itd. Podobnie sprawa wygląda ze współpracą w prowadzeniu działań promocyjnych z e-sklepami.